Thursday 19 February 2015

Al Insan

Mulakan dgn Bismillah..
Allah jdikan kita utk jd khalifah + beribadat kpd Nya.. Tpi kite insan, asal drpd prkataan nisyan.. Mksudnye lupa.. Tu lah kita.. Aku pon sama.. Cpt sgt terleka dgn dunia.. Org lain cri kwn.. Aku cari musuh.. Skrg aku dh sdr, selama ni aku leka sgt buat slh.. Buat slh smpai org benci aku.. Sdgkan Rasulullah sendiri brsbr dlm setiap tindak tnduk baginda.. Senyum walau susah.. Tak kisah walau dihina.. Tetap berusaha dgn dakwah baginda.. Tapi aku?? Bru sekali dikutuk, memberontak, bls dndm, buat bende yg x ptut... Jauh sgt aku lemas dlm duniawi.. Tujuan aku hidup pon dh x kena..
Ampunkan aku Ya Allah...
Maafkan aku sahabat..
Mungkin aku yg dulu bukan lg yg skrg.. Mungkin lg teruk.. Doa seorang sahabat.. Sgt aku perlu.. Doakan aku kay..
Assalam......

No comments:

Post a Comment